Amazing discoveries
Velen van jullie zullen ze vast nog wel kennen. Die commercials van Amazing Discoveries. Van die acteurs die (vaak nagesynchroniseerd) een product aanprijzen dat ‘helemaal amazing’ is.
Hoewel we ons altijd af hebben gevraagd hoe het in godsnaam mogelijk is dat mensen daadwerkelijk in die praatjes trappen, blijkt het toch te werken. Hoe dan!
Het zet je dan toch te denken, misschien moeten we ook maar eens een acteur inhuren die vertelt hoe ‘amazing’ ons product wel niet is. Die met allerlei valse voorwendselen mensen overhaalt om een Big Green aan te schaffen.
Maar dan blijkt toch dat we nog een geweten ook hebben. We kunnen het namelijk gewoon niet over ons hart verkrijgen. Daarom houden we het liever bij de feiten.
Gaan we niet mee met de praatjes van bedrijven die waterontharders verkopen als wondermiddelen, maar ‘vergeten’ de nadelen te benoemen. Dat ze niet goedkoop zijn, er gewoon nog steeds onderhoud nodig is, het apparaat nogal wat geluid kan maken en meer van dat soort zaken.
We gaan ook niet mee in mee in sprookjes over magnetische wateronthouders die op miraculeuze wijze (it’s amazing) water ‘ontharden’. Dat de consumentenbond geen enkel verschil merkt en talloze klanten aangeven dat het niet werkt, ach een kniesoor.
Mond-tot-mondreclame
Wat wij wel doen, is blind geloven in ons product. Maar naast tal van tv-programma’s, radioreclames en andere grof geweld, laten wij liever de klanten zelf ervaren hoe goed het werkt. Er gaat uiteindelijk namelijk niets boven mond-tot-mondreclame.
En wat mond-tot-mondreclame betreft. Neem vooral een kijkje op de reacties op onze website en beslis vervolgens zelf.
https://big-green.nl/ervaringen/
Tot snel!